WAT JIJ ALS WERKZOEKENDE KAN LEREN VAN COCA COLA…
Coca cola is al jarenlang een succesvol wereldbekend sterk merk. Dat komt omdat het merk Coca Cola een zeer sterke identiteit heeft. Het heeft een herkenbare onderscheidende uitstraling met een bepaalde kleurstelling, het ziet er fris uit (zie de druppels op het blikje), en het identificeert zich met wereldberoemde artiesten in de reclamespotjes van Coca cola. Dat is niet zomaar gekozen, daar zit een gedachte achter.
box-592367_1280

“Een herkenbare onderscheidende uitstraling”

De drijfveren van het merk Coca cola zijn:
“To refresh the world…
“To inspire moments of optimism and happiness…”
“To create value and make a difference…”
Coca Cola is eigenlijk net een mens, want misschien herken jij jezelf wel in 1 van deze drijfveren.
Wil jij ook inspireren ? Wil jij van waarde zijn voor een werkgever en het verschil maken ?
Wat voor Coca cola geldt, geldt ook voor jou !
Jij hebt ook een eigen identiteit met typische kenmerken, en je hebt een herkenbare onderscheidende uitstraling.
Maar ben jij je daar bewust van en maak je daar ook effectief gebruik van tijdens je zoektocht naar werk ? Of in een gesprek met je leidinggevende waarin je wilt aangeven dat jij DE persoon bent voor dat ene project ? Als jij je bewust bent van jouw waarde voor een bedrijf, maakt dat je direct aantrekkelijk voor een werkgever en weet hij precies wat hij aan jou heeft als hij je in dienst zou nemen. Of je leidinggevende aarzelt niet langer en is ervan overtuigd dat hij jou het beste kan inzetten voor dat ene project, wat jou helpt in je ontwikkeling. 
Wil jij jezelf met zelfvertrouwen kunnen presenteren in een gesprek als “sterk merk” ?  
Klik hier als je meer informatie wilt over de Workshop “Presenteer jezelf als een sterk merk”.